Canva, az egyik legnépszerűbb képszerkesztő – kipróbáltuk!
Te ismered már? Használtad is? Mi igen, és elmeséljük, milyen tapasztalatokat gyűjtöttünk. Ha van saját weboldalad, ha rendszeresen blogot írsz,
Terra-Tender Marketing life hack 2: LinkedIn carousel
A Terra-Tender Marketing life hack 2. részében arról fogunk írni, hogy a carousel miért és hogyan növeli az aktivitást az
Terra-Tender Marketing life hack: 5 Instagram játék
Ha úgy érzed, hogy nincs elég aktivitás az oldaladon, akkor ideje újítanod egy kicsit. Lehet, hogy túl unalmasnak vagy egyhangúnak
Social media marketing – 5 statisztika, amit fontos tudni
A közösségi média mára teljesen beszőtte az életünket. Onnan szerezzük az információkat, kapcsolatot tartunk ismerősökkel, barátokkal, munkatársakkal és családtagokkal. Recepteket
A színtervezés legfontosabb 10 színe
A weboldal tartalma mellett a színek is nagyon fontosak, hiszen ezek révén kommunikálhatunk az oldalunk látogatóival. Az érzéseikre és hangulatukra
3 + 1 versenytárs elemzéshez használt eszköz
Mi is az a versenytárs elemzés? Ahogy előző, erről szóló blogunkban is írtuk, a versenytárs elemzés a versenytársad, azaz azonos
Ismerd meg a legújabb piackutatási trendeket!
A technológiai és technikai változások egyre nagyobb méreteket öltenek, amelyek segítségével egyszerűbben és gyorsabban tudjuk a céljaink eléréséhez elengedhetetlen elemzéseket
Használd helyesen a pop up-ot!
Sajnos a pop up-okról kialakult képet sikerült a helytelen használattal elrontani, és mára már mindenki mérgelődve gondol rá. Pedig, ha
Készítsd el a LinkedIn profilod!
Egyre nagyobb térnyerést kap a LinkedIn, mely nem csak közösségi médiaként funkcionál. Különlegessége, hogy főleg a karrier és a szakmai
Elengedhetetlen a reszponzív weboldal? Igen! Mutatjuk miért!
Alapvetően ma már reszponzív weboldalként van minden oldal elkészítve! Mindegy, hogy tableten, telefon képernyőjén vagy laptopon nézel egy adott tartalmat,
Így készül a jól működő landing page!
Landing page, vagyis “leszálló oldal”, “érkező oldal”. A neve utal a jelentésére is, ugyanis ez egy olyan tematikus weboldal, ahová
Ne feledd, mekkora szerep jut a hashtageknek!
Természetesen a hashtaget magát senkinek sem kell bemutatni, hiszen lépten nyomon felbukkan a közösségi média posztokban, azonban sokan nem tudják,
Miért érdemes foglalkoznod hírlevélmarketinggel? Mutatjuk!
Igen népszerű marketing eszköz még napjainkban is a hírlevélmarketing, vagy nevezhetjük e-mail marketingnek is. Ezen módszer a folyamatos tájékoztatáson, értékes
A webes felületek színei és színtervezésének alapjai
Az előző cikkünkben a színtannal kapcsolatos alapokat ismertettük, melyek nem csak a webes felületeken, de a való életben is érvényesek.
Így készíts versenytárselemzést! 5+1 nélkülözhetetlen tartalmi elem
A piac egy folyamatosan változó közeg, melyet azonban fel kell térképezni, mielőtt lépéseket teszünk. A versenytárselemzés arra nyújt segítséget, hogy
Hogyan értelmezzük a színtant a webdesign-ban?
A színekről egész tudományágat építettek fel és pszichológiai hatásukat is bőszen vizsgálják régóta. Erről szól a színtan, mely nem csak
Készíts piackutatást megfelelően! 5 lépés, melyet érdemes végigjárnod!
A piackutatás elkészítése elengedhetetlen minden vállalat számára! Alapvetően egy cég vezetésekor tudnod kell a választ arra, kik a versenytársaid a
A tipográfia 6+1 szabálya a webdesign-ban
A webdesign kialakításakor számos területre kell figyelnünk, hogy egy esztétikus és harmónikus végeredményt kaphassunk. Egy a sok közül a megfelelő
Tartalommarketing: 4 szempont, amit tarts szem előtt tartalomgyártáskor
A tartalommarketing egy igen kedvező eszköz ahhoz, hogy elérjük célközönségünket, növeljük a lojalitásukat és fenntartsuk az érdeklődésüket a későbbieben is.
Hogyan készül az online marketing stratégia?
Miért fontos az online marketing stratégiád elkészítése? Ha valamibe bele akarsz kezdeni, elengedhetetlen előtte tervet készíteni! Ha csak a boltba
UI, azaz a User Interface
A user interface a felhasználó felületet jelenti és a képernyőn megjelenő vizuális elemeket értjük alatta. Ez nem összetévesztendő a grafikusi
Egyre népszerűbb a storytelling! Mesélj a vállalatodról, márkádról, magadról!
Egy olyan témát hoztunk, amit az élet számos területén tudtok majd használni. Ez nem más, mint a történetmesélés, vagy ahogy
Egy kis összegzés a webauditról
A webaudit nem más, mint weboldalak, webáruházak informatikai felülvizsgálata, illetve észlelt működési vagy fejlesztési hibák kijavítása, az oldal optimalizálása. Ez
Ha eddig még nem tetted, ideje bevezetned a marketingautomatizálást!
Mekkora segítséget jelent, ha az egyszerűbb, sablonos, sokszor ismétlődő marketingfeladatokat automatikusan, egy robot segítségével lehet elintézni? Egyszerűen fogalmazva, erre való
Weboldal karbantartás: 5 ok, hogy miért elengedhetetlen
Általános tévhit, hogy miután elkészítjük honlapunkat, akkor azzal meg is vagyunk. A névjegyünk, vagyis a weboldal karbantartása, folyamatos frissítése és
Márkaépítés: Hogyan építsd a márkádat tudatosan?
Szeretnéd, hogy a márkád belevésődjön az emberek fejébe és azonnal a Te márkád jusson eszébe egy adott termékről? Hogy egy
Elhoztuk nektek 2021 legfontosabb közösségi média trendjeit!
A tavalyi év számos területen felfordulást okozott; megváltozott az életvitelünk, kapcsolataink, preferenciáink. A változásokból a közösségi média trendek átértékelődése sem
Honlapkészítés menete
Weboldalt készíteni nem csak elégséges, hanem szükséges, sőt elengedhetetlen feltétel egy cégnek. Mára ez tény! Az még fontosabb azonban, hogy
Melyek azok a weboldal design trendek, melyeket 2021-ben mindenképpen vegyél figyelembe?
Folyamatosan növekszik az online térbe történő tevékenységeink hossza, mely a pandémia alatt csak tovább növekedett. Sok cég áttért az online
2021-ben startol a Page Experience, a felhasználói élmény!
Tavaly jelentette be a Google, hogy egy új algoritmust fog bevezetni idén, mely célja a felhasználói élmény növelésének elérése. Ha fontos számodra, hogy a későbbiekben se csússz le az organikus keresési lista helyedről, érdemes tovább olvasnod figyelmesen!
Mi fán terem a PPC kampány, vagyis a kattintás alapú hirdetés?
Amennyiben úgy gondolod, hogy érdekes számodra a PPC kampány témaköre, akkor neked készült ez a blogbejegyzés arról, hogyan is működik a Google AdWords, a leginkább használt kattintás alapú hirdetési rendszer.
A kulcsszavak kiválasztása, avagy a keresőoptimalizálás alappillére a kulcsszókutatás
Szeretnéd, hogy a honlapod a Google találati lista minél jobb pozícióját foglalja el? Érdemes megismerkedned a keresőoptimalizálás fortélyaival!
UI és UX Design, mit jelentenek ezek?
UI és UX, mit jelentenek ezek? Ugyan az vagy mégsem? Tudj meg többet!
Hogyan hozhatsz létre vásárlói személyeket, buyer persona-kat 5 egyszerű lépésben?
5 olyan lépést kínálunk neked, ami megkönnyíti a buyer persona elkészítését, így célzottabban tudod majd megszólítani vásárlóidat.
B2B marketing a 21. században
Csatlakozzon a 21. századi B2B marketingesek körébe. Hogyan? Mutatjuk!
Közösségi média GY.I.K
A közösségi média megjelenésed többé nem lesz kérdéses. Itt megkapod a legfontosabb kérdésekre a választ.
E-marketing szótár
Meggyűlik a bajod a marketing kifejezésekkel? Ez a szótár a rendelkezésedre áll.
Milyen a jó csali, mit kell tudni a csaliról, avagy lead magnet-ről?
Nem tudod hogy fogj hozzá? Itt tippeket és tanácsokat találsz egy jó csali elkészítéséhez.
Facebook nyereményjáték szabályos lebonyolítása
Facebook nyereményjáték szervezése nem jelent többé problémát! Ezeket a szabályokat tartsd be.