Terra-Tender Marketing life hack 2: LinkedIn carousel

A Terra-Tender Marketing life hack 2. részében arról fogunk írni, hogy a carousel miért és hogyan növeli az aktivitást az oldalon, mikre lehet még használni és hogyan lehet feltölteni LinkedIn profilodra. De az első és legfontosabb nem más, mint tudni, hogy mi is az a carousel. A carousel egy olyan képes slider vagy animált képváltó, amely összefüggő képet, információkat ad. Nézzük is ezt meg részletesebben!

 

Miért jó a LinkedIn carousel?

Egy kis idővel, kreativitással és odafigyeléssel egy unalmas statisztikát vagy hosszabb blogot egy izgalmas, színes és egybefüggő képpé varázsolhatsz, amely figyelmet és látogatókat vonz az oldaladra.

Mindemellett a carousel posztok nagyobb helyet foglalnak el a hírfolyamban, így az emberek figyelmét is hamarabb megfogja. Éppen ezért ajánlott a carouselekre információkat tenni. De nézzük is meg, hogy hogyan kell létrehozni egy carouselt!

 

Carousel létrehozása

Az egyik legegyszerűbb és legjobban ajánlott módszer a carouselt PDF vagy PowerPoint formátumban létrehozni úgy, hogy a carousel oldalai egy-egy külön oldal a PDF-ben. Ezt akár photoshoppal is meg lehet csinálni, de ha nem értesz hozzá az sem baj, ugyanis a Canva képszerkesztővel ez is gyerekjáték. Itt is kimentheted a végleges képeket PDF-ben, ezzel megkönnyítve a dolgod, ha nincsen grafikus a közeledben.

A PDF formátumú carouselt ezek után fel is lehet tölteni a LinkedIn profilodra. Mutatjuk hogyan!

 

A carouselek megosztása

Az 1. lépés egy új LinkedIn poszt létrehozása:

Mintha egy új posztot hoznál létre, kattints a „Start a post”-ba, ahol nemcsak a carousel, hanem a képi, videós és szöveges posztot is létre lehet hozni.

Válasszuk ki a dokumentum ikont, amellyel majd a PDF fájt tudjuk kiválasztani.

carousel dokumentum

A 2. lépés:

Ekkor ezt fogod látni, majd a „Choose file”-ra kattintva kiválaszthatod az eszközödről a szóban forgó PDF fájlt.

carousel choose file
carousel fájl kiválasztása

3.lépésként címet kell adni a dokumentumodnak. Ez abban segít, hogy a közönség elég érdekesnek találja a posztodat és el akarja majd olvasni azt.

carousel elnevezése

És végül, de nem utolsó sorban akár egy linket, bevezető szöveget, leírást, hashtaget vagy bármilyen marketinges szöveget írhatsz a posztodhoz, hogy ezzel is megfogd és tanítsd a közönségedet.

carousel szöveg

Egy kis okosságok a carouselekhez:

  • a dokumentumnak 100 MB alatt kell lennie
  • maximum 300 oldalas lehet
  • a következő dokumentum típusokat használhatod: PPT, PPTX, DOC, DOCX és PDF
  • miután kiposztoltad a dokumentumot, azt nem változtathatod meg.

 

Hadd mutassunk be 1-2 LinkedIn carousel posztot, amelyet mi készítettünk.

https://www.linkedin.com/posts/terratender-marketing_a-sz%C3%ADnek-pszichol%C3%B3gi%C3%A1ja-a-markeitngben-activity-6838756863111180289-JzoE

https://www.linkedin.com/posts/terratender-marketing_marketingtartalom-k%C3%A9sz%C3%ADt%C3%A9se-tudatosan-activity-6820974668065906688-NLkt

 

Ha tetszett blogunk, de még nincsen LinkedIn profilod, akkor olvasd el erről szóló blogunkat és csinálj egy saját profilt!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

További bejegyzéseink

tipográfia blog

A tipográfia 6+1 szabálya a webdesign-ban

A webdesign kialakításakor számos területre kell figyelnünk, hogy egy esztétikus és harmónikus végeredményt kaphassunk. Egy a sok közül a megfelelő tipográfia kialakítása. A következőkben azt

Bővebben »

Hírlevél

Szeretnél az elsők között értesülni legfrissebb blogcikkeinkről!?
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Adatvédelmi szabályzat *